برنامه و بازی های آیفون و آیپد:

  • گوگل هنگ اوتز (hangouts) :

این هفته گوگل یک آپدیت فوق العاده برای این برنامه ارائه کرد. این آپدیت sms و mms را پشتیبانی میکند و همچنین قابلیت به اشتراک گذاری فایلهای Gif را دارد.

  • گوگل درایو:

با اینکه ماه پیش آپدیت فوق العاده برای این برنامه ارائه شد اما گروه ارائه دهنده باز هم اپدیتی جدید ارائه کردند.

  • ران کیپر (Run Keeper) :

اگر جزو کاربران وزشکار هستید ولی همیشه با مشکل مصرف زیاد شارژ این برنامه های ورزشی مواجه هستید، این برنامه مشکل را حل میکند. با بروز شدن برنامه ران کیپر و پشتیبانی آن از چیپ M7 حالا بدون هیچ مشکل به ورزش ادامه بدهید و از موسیقی لذت ببرید.

  • Zombie! Zombie! Zombie! HD :

این بازی این بار برای آیپد ارائه شد. این بازی در عین حال سادگی با ترکیبی از معما در عین حال اکشن و تیر اندازی همراه است! نکته خوب ماجرا رایگان ارائه شدن این بازی است.

  • Star Wars: Tiny Death Star

بازی ستاره مرگ کوچک (Star Wars: Tiny Death Star) هیجان زیادی را ایجاد کرد. این بازی در ماه اکتبر بر روی اپ استور استرالیا قرار گرفت و طرفداران زیادی پیدا کرد. حالا با ارایه این بازی در اپ استور امریکا طرفداران بیشتری پیدا کرده است. در این بازی 80 نوع طبقه و 30 نوع موجود فضایی گنجانده شده. برای خوشهالی بیشتر شما باید بگویم که این بازی نیز کاملاً رایگان ارائه شده است.

برنامه های مک (Mac) :

  •  ارائه  بسته بروزرسانی برای Mail و iBook در سیستم عامل ماوریکس:

این هفته اپل علاوه بر بسته به روز رسانی برای اصلاح ایرادهای پیش آمده بر روی صفحه کلید و ترک پد مک بوکهای رتینای جدید، یک بسته بروز رسانی برای Mail و iBook در سیستم عامل ماوریکس نیز ارائه کرد.
در این بسته، نرم افزار Mail بروز شد تا کاربرانی که تنظیمات خدمات Gmail آنها سفارشی بود و با این نرم افزار مشکل  در حذف، جابجایی و آرشیو پیامها داشتند و یا تعداد ایمیلهای خوانده نشده اشتباه نمایش داده میشد، برطرف شود.

همچنین نرم افزار iBook نیز به نسخه 1/1 بروز شد. این نسخه شامل رفع اشکالات کوچک و بهبود عملکرد و ثبات بیشتر است.

‫0/5 ‫(0 نظر)

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط ریکپچا و گوگل محافظت می شود سیاست حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.