تمامی محصولات اپل دارای گارانتی بین المللی  می باشد، به این معنی که کلیه محصولات اپل در هر جای دنیا درصورتیکه مشکل داشته باشند،‌ کاربر می تواند با مراجعه به اپل استور اصلی در آن منطقه از سرویس گارانتی اپل استفاده نماید؛ اما استفاده از این سرویس برای کاربران ایران به دلیل برخی تحریم ها و همچنین عدم وجود اپل استور در ایران و در کشورهای همسایه نزدیک، مقدور نیست. از این رو شرکت دلتوس برای آسودگی خیال کاربران اپل و همچنین کسانی که دستگاه خود را در ایران بدون خدمات گارانتی شرکت های ایرانی تهیه کرده اند، این سرویس را در اختیار کاربران اپل خود قرار می دهد که درصورت بروز مشکل برای دستگاه آیفون و آیپد کاربران در تمام طول مدت یک سال گارانتی بین المللی آن، میتوانند با مراجعه به واحد گارانتی اپل شرکت دلتوس درخواست استفاده از این سرویس را نمایند. دستگاه شما از طریق دلتوس به اپل استورهای امریکا و کانادا ارسال می شود و از خدمات گارانتی بهره مند خواهد شد.

مدت زمان استفاده و شرایط در بازه های زمانی مختلف متفاوت می باشد، لذا درصورت تمایل به استفاده از این سرویس می توانید از طریق شماره های شرکت دلتوس ۸۸۷۸۲۳۴۷  و داخلی ۱۱۱ سوالات خود را مطرح نمایید.

در آخر توصیه ما به کاربران اپل این است که با توجه به هزینه های تعویض و ارسال دستگاه به اپل استور، دستگاه های خود را هنگام خرید با گارانتی های معتبر ایرانی خریداری نمایند تا بتوانند از خدمات سریعتری برخوردار شوند.

توجه: البته با شرایط کنونی این طرح در حال حاضر منقضی محسوب می شود.

‫0/5 ‫(0 نظر)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط ریکپچا و گوگل محافظت می شود سیاست حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.