یکی از بخش های شرکت دلتوس برای گارانتی نوت بوک و محصولات اپل ، بخش نرم افزار و خدمات چندرسانه ای است که درصورت نیاز شما کاربران، آخرین بازی ها و نرم افزارهای اپل (آیتونز استور)  را در کمترین زمان با بهترین قیمت در اختیارتان قرار میدهد. فراموش نکنید که همه نرم افزارها اورجینال می باشد.

یکی از از دستاوردهای دیگر مرکز گارانتی نوت بوک و خدمات اپل دلتوس درخصوص هماهنگی مستقیم با شرکت اپل جهت تعویض آیپد و آیفون هایی است که توسط واحد خدمات شرکت دلتوس قابل تعمیر نمی باشد.

گارانتی نوت بوک و خدمات اپل دلتوس در ایران شامل 12 ماه گارانتی و ارائه پشتیبانی و خدمات کامل در ایران می باشد. همچنین مرکز خدمات دلتوس دستگاه را از نظر ضربه، شکستگی، نوسانات برق و آب خوردگی بیمه یکساله تضمینی می نماید.

محصولاتی که شامل پشتیبانی کامل گارانتی و تعمیرات نوت بوک و تعمیرات اپل دلتوس میشوند شامل: آیپد در تمامی مدلها، آیفون در تمامی مدلها،  آیمک در تمامی مدلها، آیپاد در همه مدل،  مک بوک پرو و ایر است.

فرقی نمیکند در کدام استان هستید، تهران، اصفهان، شیراز، مشهد و ….. ما تضمین میکنیم در سریعترین زمان ممکن دستگاه شما را در صورت بروز مشکل تعمیر و یا تعویض کنیم و تحویل دهیم، برای همین منظور با خیال آسوده می توانید از سراسر کشور از خدمات گارانتی نوت بوک و خدمات اپل دلتوس استفاده کنید، حتی برای خدمات بیمه محصولات دلتوس نیازی به حضور در تهران نیست. این یک ضمانتنامه کامل است، با خیال راحت همین امروز دستگاه خود را بیمه خدمات دلتوس نمایید.

تعمیرات نوت بوک / تعمیرات آیفون / گارانتی دلتوس

 

‫0/5 ‫(0 نظر)

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط ریکپچا و گوگل محافظت می شود سیاست حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.