شرکت اپل به منظور موفقیت هرچه بیشتر در مراکز فروش خود، مدیر فروشگاه‌ های زنجیره‌ ای شرکت مد و پوشاک Burberry را به عنوان مدیر جدید فروشگاه‌ های زنجیره‌ ای خود استخدام کرد.
به گزارش ایتنا، “آنجلا آرنتس” (Angela Ahrendts) بیش از یک دهه است که به عنوان مدیرعامل در شرکت Burberry فعالیت میکند و در این دوره زمانی توانسته است Burberry را از یک تولید کننده پوشاک در بریتانیا به یک برند جهانی تبدیل کند.

شرکت Burberry اعلام کرد که آرنتس در اواسط سال ۲۰۱۴ میلادی از پست خود کنار میرود و کریستوفر بیلی مدیر کنونی بخش خلاقیتها و نوآوریهای Burberry جایگزین او میشود. آرنتس درباره این جا به جایی گفت:
” Burberry در بهترین حالت خود به‌ سر میبرد. من مطمئن هستم که کریستوفر به عنوان یکی از بزرگترین خلاقان و متفکرین عصر حاضر میتواند به خوبی شرکت Burberry را مدیریت کند و آن را به درجات بالاتر برساند.”
وی از اواسط سال ۲۰۱۴ میلادی به عنوان معاون مدیرعامل و عضو گروه اصلی اجرایی اپل با “تیم کوک” مدیرعامل این شرکت همکاری میکند. گفته شده است که آرنتس مدیریت فروشگاه‌های مرکزی اپل و فروشگاه‌های آنلاین این شرکت را نیز برعهده خواهد داشت و بر فعالیت و گسترش آنها نظارت مستقیم انجام خواهد داد.

‫0/5 ‫(0 نظر)

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط ریکپچا و گوگل محافظت می شود سیاست حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.