پس از انتظارهای طولانی شب گذشته نسخه نهایی iOS 11 ارائه شد. در این نوشته به بررسی جالب ترین تغییرات iOS 11 برای آیفون می پردازیم:

  • خطوط آنتن از iOS 7 به بعد تبدیل به دایره شده بود که در iOS 11 به همان حالت خطهای سابق برگشته است.
  • iOS 11 برای جلوگیری از تصادفات ناشی از استفاده از تلفن همراه نیز یک گزینه جدید دارد. با استفاده از گزینه Do Not Distrub While Driving تنظیمات دلخواه خود را انجام دهید تا هنگام رانندگی هیچ نوتیفیکیشنی برای شما ظاهر نشود.
  • امکان جستجو معنی کلمات به spotlight اضافه شده است. برای این کار کافی است همانند گذشته انگشت خود را روی هر قسمت از صفحه که مایلید از بالا به پایین کشیده تا صفحه موردنظر باز شده و کلمه دلخواه را در قسمت جستجو تایپ کنید.
  • iMessage دست خوش تغییراتی برای زیباسازی شده است مثل اضافه شدن دو افکت برای ارسال کلمات. امکان اشتراک گذاری موزیک های اپل موزیک، gift card . از دیگر تغییرات iMessage یکپارچه سازی پیام ها در تمام دستگاه هایی است که از یک iCloud استفاده میکنند. به این معنا که درصورت پاک شدن پیام از یکی از دستگاه ها در سایر دستگاه ها نیز پاک خواهد شد
  • Siri علاوه بر پیشرفته شدن و باهوش شدن و قابلیت انجام کارهای بیشتر تغییر ظاهری نیز داشته و آیکون آن از یک صفحه مات سفید یه یک صفحه رنگی تبدیل شده است.
  • نرم افزار دوربین در iOS 11 تغییرات زیادی داشته از جمله اینکه از این پس برای خواندن QR Codeها نیاز به یک نرم افزار جدا نمی باشید و با استفاده از نرم افزار پیش فرض دوربین آیفونتان قادر به انجام این کار می باشید. همچنین می توانید تصاویری که به عنوان تصاویر زنده (Photo Life) می گرفتید را ویرایش کنید.
  • شاید برای خیلی از کاربران آیفون شخصی سازی کردن بخش کنترل سنتر (Control Center) یک مزیت محسوب شود که با iOS 11 تحقق پیدا کرده است. در iOS 11 می توانید با کمک 3D Touch آیفون خود برنامه های دلخواه را در کنترل سنتر خود استفاده کنید.
  • شاید برای شما هم کار کردن با کیبرد آیفون پلاس iPhone Plus مشکلاتی را دربر داشته است. این مشکل در iOS 11 برای استفاده از کیبرد با یک دست حل شده است. کافی است برای تبدیل کیبرد آیفون خود برای کار با یک دست انگشت خود را روی آیکون کره زمین نگه داشته و تنظیم دلخواه برای کار با دست راست یا چپ را انجام دهید.
  • در iOS 11 دسترسی به عکس هایی که به صورت screen Shot تهیه میکنید راحت تر گشته به این معنا که بعد از گرفتن Screen Shot عکس در پایین صفحه را که امکان دسترسی برای ویرایش سریع را آسان تر میکند.

 

 

 

 

‫0/5 ‫(0 نظر)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط ریکپچا و گوگل محافظت می شود سیاست حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.