تعمیرات نوت بوک در دلتوس چگونه انجام می شود ؟ با توجه به رونق بازار نوت بوک در ایران، بخش تعمیرات نوت بوک دلتوس همگام با این پیشرفت خود را آماده ارائه خدمات در راستای تمیرات نوت بوک کرده است. روند تعمیرات نوت بوک در بخش تعمیرات دلتوس به صورت زیر صورت می پذیرد:

– کاربران میتوانند با مراجعه به شرکت دلتوس و ارائه دستگاه و طرح مشکل نوت بوک خود به کارشناسان پذیرش دلتوس از مشکل اولیه دستگاه آگاه شده و با اطلاع از حدود هزینه و زمان لازم تصیم گیری نمایند.

خدمات تعمیرات نوت بوک شرکت دلتوس یکی از تخصصی ترین و بارزترین خدمات تعمیرات نوت بوک در سراسر کشور است . توضیحاتی درباره سرویس تخصصی تعمیرات نوت بوک دلتوس تقدیم حضور شما می نماییم :

– درصورت رضایت مشتری جهت ارائه نوت بوک برای تعمیر به شرکت دلتوس، پس از پذیرش، نوت بوک به بخش تعمیرات نوت بوک دلتوس ارائه خواهد شد.

–  در بخش تعمیرات نوت بوک دلتوس، براساس اولویت ها نوت بوک ها مورد بررسی قرار گرفته و پس از مشخص شدن ایراد نوت بوک بطور قطع، درصورتی که هزینه تعمیر نوت بوک بالا باشد پس از هماهنگی با مشتری (معمولاً هزینه های بالای 50 هزار تومان) کارشناسان دلتوس اقدام به انجام تعمیر نوت بوک مینمایند. و در غیراین صورت (عدم موافقت مشتری با هزینه اعلام شده) دستگاه جهت ارائه به مشتری در اختیار کارشناسان پذیرش قرار خواهد گرفت. لازم به ذکر است درصورت عیب یابی نوت بوک توسط کارشناسان دلتوس و عدم موافقت مشتری، هزینه ای از مشتری دریافت نخواهد شد.

–  درصورت موافقت مشتری با هزینه اعلام شده، کارشناسان دلتوس شروع به تعمیر نوت بوک خواهند کرد. در این روند درصورت نیاز به قطعات برای تعمیر نوت بوک موردنظر، شرکت دلتوس از واحد فروش قطعه خود بهره میبرد. همچنین در روند تعمیر نوت بوک های خود از دانش کارشناسانی استفاده میکند که سالهاست در زمینه تعمیر نوت بوک تجربه کافی داشته و نیز از وسایل به روز دنیای تعمیرات نوت بوک استفاده میکنند.

‫0/5 ‫(0 نظر)

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط ریکپچا و گوگل محافظت می شود سیاست حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.